skip to main content

CZECH SALES ACADEMY Trutnov - střední odborná škola s.r.o.

výběrové řízení

CZECH SALES ACADEMY Trutnov - střední odborná škola s.r.o. | Podrobný popis

 

Prodej závodu dlužníka CZECH SALES ACADEMY Trutnov-  střední odborná škola s.r.o., IČ 252 62 181, se sídlem Polská 367,  541 01 Trutnov, zapsané do obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Hradci Králové pod spisovou značkou C 11010.

Znalecký posudek je na vyžádání u organizátora VŘ.

Seznámení se s předmětem prodeje:

V případě dotazů či žádosti o zaslání znaleckého posudku se mohou zájemci informovat písemně na emailové adrese mangerova@prokonzulta.cz, případně na telefonním čísle 734 653 279



Katastrální/detailní popis

 

PODMÍNKY VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

č. 20160007
prodej podniku dlužníka CZECH SALES ACADEMY Trutnov- střední odborná škola s.r.o.

 

Termín konání výběrového řízení:                            12.5.2016 do 30.5.2016

 

 

Organizátor výběrového řízení:                                PROKONZULTA, a.s.

                                                                                    Křenová 299/26, 602 00 Brno

                                                                                    IČ 25332953

 

Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, odd. B, vl. 4298

 

Předmět výběrového řízení

 

Prodej závodu dlužníka CZECH SALES ACADEMY Trutnov-  střední odborná škola s.r.o., IČ 252 62 181, se sídlem Polská 367,  541 01 Trutnov, zapsané do obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Hradci Králové pod spisovou značkou C 11010.

 

Znalecký posudek je na vyžádání u organizátora VŘ.

 

Uvedený předmět výběrového řízení byl zahrnut do majetkové podstaty CZECH SALES ACADEMY- Trutnov - střední odborná škola s.r.o..

Seznámení s předmětem prodeje:

Pro tento účel je zájemci umožněno seznámení se s předmětem výběrového řízení.

Informace, které jsou předmětem obchodního tajemství dlužníka, budou zpřístupněny pouze zájemcům, kteří složí kauci 50.000,- Kč, která je podmínkou účasti ve výběrovém řízení.

Případné další informace dle možností organizátor zajistí na vyžádání.

Podmínky účasti ve výběrovém řízení

Účastníkem výběrového řízení se může stát fyzická či právnická osoba, která v dále stanovených lhůtách doručila organizátorovi do jeho sídla svou nabídku se všemi náležitostmi uvedenými dále v neporušené uzavřené obálce označené zřetelně, o jaké výběrové řízení se jedná (tedy „NABÍDKA VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ - CZECH SALES ACADEMY Trutnov-  střední odborná škola s.r.o. “)

Termín pro podání nabídek končí dnem 30.5.2016 včetně, do 15:00 hod.

Nabídky je možno podat formou osobního podání nebo poštovního podání. Osobní podání je možné dne 12.5.2016 do 30.5.2016 v době od 9:00 do 15:00 hod., v ostatních dnech po předchozí domluvě. V případě podání poštovní přepravou nebere organizátor ohled na pozdní dodání způsobené doručováním. Pokud bude podání k přepravě podáno poštou, pak k zásilkám došlým později než 30.5.2016 do 15:00 hod.. včetně se nepřihlíží. V případě osobního podání nabídky lhůta končí 30.5.2016 v 15:00 hod.

Nabídka účastníka musí být nepodmíněná a musí obsahovat následující náležitosti:

  • nabídková cena v Kč bude uvedena číslem i slovem (pokud dojde k nesouladu mezi částkou uvedenou číslem a slovem má se za to, že platná je částka uvedená slovem);
  • nabídka musí být podepsána zájemcem nebo osobou oprávněnou jménem zájemce jednat. Právnické osoby a podnikatelé jsou povinni přiložit k nabídce kopii platného výpisu z registru, v němž jsou evidováni (tj. z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku atp.). Podepíše-li nabídku zástupce zájemce, musí nabídka obsahovat také písemnou plnou moc. Podpis této nabídky musí být úředně ověřen.
  • závazek zájemce uzavřít se zadavatelem Smlouvu o prodeji podniku dlužníka ve znění, které je zadavatelem schváleno
  • závaznost nabídky musí být alespoň do 10.10.2016 včetně.
  • podepsané tyto podmínky VŘ jako důkaz jejich akceptace –podpis musí být úředně ověřen.
  • korespondenční, e-mailový a telefonický kontakt na účastníka pro potřeby vyrozumění o výsledku.

 

Složení kauce

Účastník výběrového řízení je povinen v případě předložení nabídky složit kauci ve výši 50.000,- Kč, a to:

  1. bankovním převodem na účet organizátora VŘ č. 4200508915/6800, vedený u Sberbank CZ, a.s. s variabilním symbolem „rodné číslo“ účastníka, jako fyzické osoby nebo „IČ“ účastníka, jako právnické osoby či fyzické osoby - podnikatele.
  2. hotovostním vkladem na účet organizátora VŘ č. 4200508915/6800, vedený u Sberbank CZ, a.s. s variabilním symbolem shodně uvedeným jak je uvedeno výše.

Lhůta pro úhradu kauce končí dnem 30.5.2016 včetně do 15:00 hod. - v tomto termínu musí být uvedená kauce připsána na účet organizátora VŘ. Složení kauce platební kartou nebo šekem je nepřípustné.

 

Vrácení kauce

Kauce bude neúspěšným účastníkům výběrového řízení vrácena po skončení výběrového řízení převodem na bankovní účet uvedený v nabídce. Kauce bude vrácena převodem a tento převod bude proveden nejpozději dne 20.7.2016.

Vítězi VŘ se složená kauce započítá na jím nabídnutou kupní cenu.

 

Kritérium výběru vítěze

Hodnotícím kritériem VŘ je nejvyšší řádně a včas nabídnutá kupní cena. Takže ve výběrovém řízení bude zadavateli k uzavření Smlouvy o prodeji podniku dlužníka organizátorem doporučen ten zájemce, který nabídne za předmětnou část podniku nejvyšší kupní cenu.

 

Není stanovena minimální cena nabídky.

Zájemce a případný vítěz musí splnit i veškeré další podmínky VŘ.

 

Pokud zadavatel rozhodne, že pro ekonomický účel je vhodné, aby účastníci VŘ provedli upřesnění a případné navýšení své podané nabídky, budou z účastníků VŘ vybráni účastníci, kteří předložili nejvyšší nabídky a tito budou vyzváni  organizátorem k účasti ve druhém kole VŘ.

 

Druhé kolo, bude organizováno nejpozději do deseti kalendářních dnů ode dne otevírání obálek, a to znovu formou předložení obálek s nabídkami a následnou závěrečnou licitací. K účasti ve druhém kole budou organizátorem vyzváni jen ti uchazeči, kteří splní náležitosti tohoto výběrového řízení. Výzva k účasti ve druhém kole bude provedena e-mailem elektronicky.

 

 

Vyrozumění o výsledku VŘ a termín doplacení nabídnuté kupní ceny

Vyhodnocení nabídek proběhne dne 21.6.2016 po skončení doby výběrového řízení. O výběru nejvhodnější nabídky rozhodne zadavatel nejpozději do 24.6.2016. Vybraný uchazeč bude o svém výběru vyrozuměn obratem telefonicky a e-mailem.

Zadavatelem vybraný uchazeč je povinen zaplatit kupní cenu do 30ti kalendářních dnů po obdržení vyrozumění o vítězství, a to na sjednaný účet organizátora VŘ č. 4200508915/6800, vedený u Sberbank CZ, a.s. Variabilní symbol platby je IČ nebo r.č. zájemce, jak je uvedeno výše. Před podpisem nebo nejpozději při podpisu Smlouvy o prodeji podniku dlužníka ze strany zadavatele, musí být zaplacena celá kupní cena vítězem VŘ, složena na účet úschovy společnosti PROKONZULTA a.s. .

 

Vítěz výběrového řízení je povinen uhradit daň z nabytí nemovitých věcí a poplatky spojené s řízením o povolení vkladu vlastnického práva do katastru nemovitostí.

 

Zadavatel VŘ a také organizátor je oprávněn neurčit žádného vítěze případně s vítězem VŘ Smlouvu o prodeji podniku dlužníka neuzavřít a výběrové řízení zrušit, a to i bez udání důvodu.

Převzetí dokladů, které se vztahují k předmětu prodeje, bude v sídle zadavatele a to ve lhůtě do 15 dnů po nabytí účinnosti Smlouvy o prodeji podniku dlužníka. Podnik dlužníka bude kupujícímu předán nejpozději do 15 dnů od účinnosti Smlouvy o prodeji podniku dlužníka.

Smluvní pokuta

Účastník VŘ se podpisem tohoto dokumentu zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši sjednané kauce ve výši 50.000,- Kč (slovy: padesát tisíc korun českých) v případě, že zmaří výběrové řízení. Účastník výběrového řízení zmaří výběrové řízení, pokud učiní nabídku, stane se vítězem výběrového řízení a následně ve stanovené lhůtě, tedy do 30ti kalendářních dnů od vyrozumění o vítězství ve VŘ, nedoplatí cenu nabídnutou ve výběrovém řízení. V takovém případě je organizátor oprávněn jednostranně započítat oproti nároku účastníka VŘ na vydání jím složené kauce nárok organizátora VŘ na úhradu smluvní pokuty.

V Brně dne 20.4.2016

 

PROKONZULTA, a.s.                     

 





Log

Kontaktní osoba

Miloslava Mangerová

Adresa

Prohlídky

Forma prodeje Výběrové řízení
Typ Nemovité věci > Komerční
Termín pro podání nabídek 30.5.2016 15:00:00
Aktuální datum 22.11.2024 0:32:06

Jak uspět a vydražit

Jak uspět a vydražit

1. Registrovat se

2. Uhradit jistotu = vratnou kauci

3. Přihlásit se

Zobrazit správný postup